czwartek, 11 czerwca 2020

Nie ma już...

Nie ma już wogóle prawie wcale miejsc do bloggowasnia.
Zlikwidowały się portale takie jak:
blog.pl czy blog.onet.pl
Nie ma już też blox.pl czy bloog.pl
W Polsce to już wogóle nie ma szans na normalne portale z blogami więc poprzenosiłam się na weebly.com czy na nouw.com ale naprawdę szkoda mi słów na to jak bloggosfera umiera!!!
Gdzie zatem warto założyć bloga??? To zależy czy ktoś ma kasę i woli opcje płatne,z własną domeną czy nie ma kasy jak większość z nas i pójdzie szukać czegoś bezpłatnego.
Ja trafiłam dobrze bo i jest ok i jest bezpłatnie.
Nie wiem czemu ale mało jest blogów godnych i wartych do przeczytania ale ja dopóki żyję nie pozwolę aby bloggosfera zatraciła swoją wartość!!!
Nie będę po setki razy przenosiła blogi po to aby one istniały,więc zatem uratowałam to,co się dało uratować i nie poddaję się!!!
Blogi to moje miejsce w życiu od 2007 roku, dokładnie od 20 stycznia gdy pojawił się pierwszy post na blogu,który teraz nazywa się florian.mozello.pl a niegdyś kouichi.blog.onet.pl
Nie warto się tym przejmować,że ktoś rzucił bloggowanie,ja propaguję blogosferę tam gdzie się tylko da i co się da!!!
Lubisz pisać??? Załóż bloga!!! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz